من غریبم

مدونة الشاعرجاسم ثعلبی (الحسّانی) فی اللغه العربیه و الفارسیه

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

من غریبم توی شهرت ، از غمِ دل شب ندیـدم

همه جا سرما و برفِ ، از این سرمایی بریدم

***

چشمِ خواب آلود روزم ، با سلامت ناز کرده

عشقِ تازه و جدیدی ، دفترش آغاز کــــرده

***

نم نم صدایِ خوبت ، مثلِ بارونِ بهــــــــاره

باز تابِ صد سلامت ، دل گشوده ای ستاره

***

می شنیدم حرفِ قلبت ، داد می زد در درونم

عاشق و مستِ نگاهت ، درد دارم بی زبونـــم

***

از هزار سلام گذشتم ، توی صندوقِ ثوابم

با علیک گفتن همونه ، نوری بر دریا بتابم

***

می خونم ترانه ی دل ، شبا در تاریکی مستــــــم

هر که دیده قهر کرده ، دلم در مهرت شکستم

***

خوش به حالِ تیکه سنگی ، توی ساحل آرمیده

نه دلی داره نه  عاشق ، شب نشینی ها ندیـــده

***

من یه سنگم توی ساحل ، در کنارِ مرغِ دریا

مستِ تنهایی و شب رو ، دلبرم هستـــی خدایا

***

جاسم ثعلبی (حسّانی) 25/10/1391

 





:: برچسب‌ها:
من غریبم ,
:: بازدید از این مطلب : 1486
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : جاسم ثعلبی (حسانی )
ت : شنبه 23 دی 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی